Ponieważ dostawcy usług płacowych i kadrowych oferują tak szeroki zakres usług, można teraz wybrać dostawcę rozwiązania, które nie tylko eliminuje tarcie z procesu, ale także zaspokaja potrzeby klientów.

Obecnie, firmy mają więcej możliwości wyboru, jeśli chodzi o listę płac z czterema podstawowymi modelami: outsourcing, in-house, hybrydowy i holistyczny - które oferują szereg opcji. (Więcej o tych czterech modelach płacowych dowiesz się z tego artykułu).

Biorąc pod uwagę, że lista płac jest jedną z najbardziej stabilnych (miesięczny kontakt z klientem, co najmniej!) i najbardziej wartościowych usług, jakie biuro rachunkowe może zaoferować, jest to doskonała wiadomość dla praktyków. Załóżmy, że większość Twoich klientów nie potrzebuje pełnej obsługi płac i administracji świadczeń przez PEO (profesjonalną organizację pracodawców). W takim przypadku lepiej sprawdzi się hurtowe rozwiązanie dla małych firm, takie jak RUN Powered by ADP® Payroll for Partners lub opcja dla średnich firm, taka jak ADP Workforce Now®.

Niezależnie od tego, jakie rozwiązanie kadrowo-płacowe weźmiesz pod uwagę, istnieją pewne cechy, które będziesz chciał, aby oferowali. Oto pięć rzeczy, których radzimy naszym członkom szukać:

1. Są nowoczesne

Nowoczesne firmy potrzebują nowoczesnych rozwiązań. Jeśli firmy, które sprawdzasz, nie oferują pracy w chmurze i dostępu przez przeglądarkę, szukaj dalej. Od kwestii bezpieczeństwa, przez aktualizacje oprogramowania, po zdalne działanie, dostawca usług w chmurze musi być w stanie zapewnić Ci spokój ducha, który wynika ze świadomości, że możesz kontynuować pracę w każdych okolicznościach.

Innym must-have jest mobilny dostęp, który rozciąga się przez całą drogę przez proces do swoich klientów pracowników. Urządzenia mobilne są komputerami z wyboru dla całego pokolenia pracowników, więc ułatw im przyjęcie do pracy, rejestrowanie czasu pracy, wprowadzanie zmian w ich profilach oraz dostęp do informacji o płacach i świadczeniach.

2. Zapewniają niesamowitą obsługę klienta

Mama i tata zawsze mówili: "Masz tylko jedną szansę, aby zrobić pierwsze wrażenie". To jest tak samo prawdziwe dla firmy, jak i dla osoby. Szukaj dostawców rozwiązań płacowych i kadrowych, którzy są przejrzyści, dostępni i przejdą tak wiele dodatkowych mil, jak to konieczne dla Ciebie i Twoich klientów. Inne rzeczy, które będziesz chciał zawrzeć to solidny program onboardingowy, biblioteka pomocnych zasobów i dostępne wsparcie ekspertów.

To nie jest zły pomysł, aby poprosić o referencje, więc można porozmawiać z rzeczywistym użytkownikiem, aby zobaczyć, czy to wspaniałe pierwsze wrażenie niesie całą drogę przez związek.

3. Ich technologia jest zbudowana dla firm księgowych

Nie bez powodu jednym z najpotężniejszych punktów sprzedaży technologii księgowych jest "Zaprojektowany przez księgowych, dla księgowych". Płace, kadry i prawa podatkowego są umysłowo skomplikowane. Out-of-the-box oprogramowanie, które twierdzi, że dostosować się do każdej branży nie będzie go wyciąć.

Będziesz potrzebował technologii, która jest zoptymalizowana pod kątem unikalnych potrzeb firm księgowych. Oznacza to, że rozwiązania, które są zbudowane i utrzymywane przez firmę z dokładnym zrozumieniem, jak ich rozwiązanie będzie pozytywnie - lub negatywnie - wpływ na przepływ pracy firmy.

4. Ich technologia łatwo integruje się z innymi rozwiązaniami księgowymi klienta

Biorąc pod uwagę wyzwania kadrowe, przed jakimi stoi nasza branża, jednym z najbardziej efektywnych sposobów na poradzenie sobie z nimi jest automatyzacja rutynowych zadań, dzięki czemu pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na bardziej skomplikowaną pracę. Powtarzalna natura listy płac czyni ją idealnym kandydatem do automatyzacji.

Jednakże, automatyzacja wymaga ścisłej i starannej integracji z resztą stosu technologicznego. Będziesz chciał wybrać dostawcę, który jest dokładnie zaznajomiony z narzędziami używanymi przez firmy księgowe. To również pomaga, jeśli dostawca ma solidne relacje z podatków i rachunkowości produktów i usług dostawców używasz, więc mogą one być na bieżąco z wszelkich zmian i rozwoju, które mogą mieć wpływ na przepływ pracy.

5. Oferują dedykowane wsparcie i szkolenia

Lista płac i rozwiązanie HR z help desk i przedstawiciel wsparcia będzie pierwszą linią obrony, gdy coś pójdzie nie tak, czy to problem z logowaniem lub poważne zakłócenia. Będziesz chciał mieć pewność, że zespół wsparcia jest nie tylko kompetentny, ale również dostępny w Twoim harmonogramie, a nie tylko w ich.

Równie ważne? Dostępność kompleksowych, przystępnych opcji szkoleniowych i zasobów. Niektórzy dostawcy rozwiązań opracowali nawet możliwości certyfikacji, dzięki którym pracownicy zyskują dodatkowy poziom uprawnień.

Inne aspekty

Zanim sprawdzisz dostawców rozwiązań płacowych i kadrowych, poświęć trochę czasu na głębokie zastanowienie się, jak chcesz, aby wyglądał Twój biznes płacowy, wraz z makijażem i potencjalnym makijażem Twoich klientów. Jeśli większość Twoich obecnych klientów to małe firmy, to już teraz ułatwi Ci to wybór. Ale (zawsze jest jakieś "ale", prawda?), co zrobisz, gdy idealny klient średniej wielkości lub klient, który jest bardziej odpowiedni dla PEO przejdzie przez drzwi?

Dlatego właśnie należy również zwrócić uwagę na skalowalność. Biorąc pod uwagę złożoność przepisów płacowych, prawdą jest, że jedna aplikacja nie może pokryć wszystkiego, od małych firm do firm na poziomie przedsiębiorstwa. Ale ... (znowu to słowo), jeśli Twoje rozwiązanie jest skalowalne, to zmienia grę - a Twoje usługi płacowe stają się jeszcze bardziej opłacalne. To, z kolei, buduje Twoje powtarzające się przychody. A to buduje wartość w segmencie, który zwróci jedną z najwyższych wartości - jeśli nie najwyższą - kiedy w końcu zaczniesz planować strategię wyjścia z biznesu.

ADP® współpracuje z myślącymi przyszłościowo specjalistami ds. księgowości, którzy cenią sobie bycie kluczowymi dla sukcesu swoich klientów. Oferujemy najbardziej elastyczne modele partnerskie, zasilane szybkim i łatwym wglądem w najbardziej kompletny zestaw rozwiązań z zakresu płac, kadr i świadczeń - wszystko to wsparte dedykowanym wsparciem ekspertów. Nasze szkolenie Accountant ConnectSM Kurs Certyfikacyjny zapewnia dogłębną wiedzę na temat narzędzi i zasobów w Accountant Connect, aby pomóc zmodernizować proces płacowy, poprawić wydajność firmy i wzmocnić usługi doradcze.
Dowiedz się więcej