Posiadanie odpowiednich narzędzi może pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa i ochrony Twojej firmie i dać Ci spokój, jeśli są one mądrze wykorzystywane.
Bezpieczeństwo i ochrona występują w wielu formach. Czasami czujemy się tak, jakbyśmy pilnowali tych zasad na poziomie podatkowym i księgowym, i musimy to robić. To nasza praca i nasze uprawnienia. Często jednak zapominamy o innych rzeczach, które musimy zabezpieczyć i chronić. Poza danymi klientów, istnieją dane firmy, procesy firmy i BI (Business Intelligence).
Posiadanie pracy swoich klientów w czyjejś głowie, lub na karteczce samoprzylepnej, nie jest dobrym rozwiązaniem. Co się stanie, gdy ktoś zachoruje, albo będzie na urlopie? Albo co gorsza, opuści firmę? Ta informacja jest w najgorszym możliwym miejscu i może być nie do odzyskania. Nie posiadanie pracy w centralnym miejscu pozostawia cię bezbronnym. Nikt nie może przyjść z pomocą.
Artykuły takie jak ten, prosto do Twojej skrzynkiDołącz
do naszego newslettera, aby uzyskać najnowsze trendy w księgowości, pomysły, wiadomości i technologie dostarczane bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail.Wpisz adres e-mail * Wpiszadres e-mailZapiszsię
Wybierz platformę, która pozwoli Ci zachować wszystkie prace w scentralizowanym miejscu, nawet jeśli jest to tylko dla siebie. Integracja z pocztą elektroniczną jest koniecznością i chcesz mieć pewność, że inne oferowane integracje działają z innymi krytycznymi aplikacjami lub są ich ulepszeniem. Pomyśl o sobie jak o kowboju przyprowadzającym wszystkie zabłąkane krowy z powrotem na ranczo.
Nie można powiedzieć wystarczająco dużo o BI. Business Intelligence jest kluczem do wzrostu i rozwoju Twojej firmy. Brak centralizacji procesów w Twojej firmie nie zapewni Ci BI. Jednym z kluczowych elementów, których należy szukać we wszystkich aplikacjach jest to, co można wyodrębnić w Excelu.
Istnieją niesamowite narzędzia do analizy danych BI, jeśli możesz je wyodrębnić z aplikacji. Szukaj aplikacji, które pomogą ci nie tylko w zbieraniu tych danych, ale także zapewnią im bezpieczeństwo, którego wymagają. Poziomy uprawnień użytkowników to kolejne kluczowe kryterium, na które powinieneś zwrócić uwagę. Możliwość kontrolowania, kto co widzi, jest ważna.
Pamiętaj też, że gromadzenie danych w scentralizowanym miejscu najlepiej wychodzi przy współpracy nie tylko użytkowników, ale także przy automatyzacji i integracjach. Sprawdź bezpieczeństwo swojej listy klientów z integracjami i upewnij się, że te automaty nie stworzą jeszcze większego bałaganu.
Bezpieczeństwo i ochrona nie byłyby dla nas kompletną rozmową bez obowiązku zachowania wrażliwych danych naszych klientów. Te dane mają więcej definicji i inną wrażliwość niż powyższe, zdefiniowane przez numery TIN, daty urodzenia i dane kont bankowych, aby wymienić tylko kilka. Technologia dała nam wiele narzędzi, których nie mieliśmy wcześniej, aby utrzymać te dane bezpieczniejsze niż kiedykolwiek. Musimy je tylko włączyć.
Włączenie go oznacza subskrybowanie aplikacji, które osiągają najwyższy poziom szyfrowania i innych zabezpieczeń danych w danym momencie. Żyjemy w alfabetycznej zupie akronimów i zagłębianie się w kolejny zestaw tego, co jest dopuszczalne lub nie, nie jest tutaj interesem. W skrócie, kupuj swoje firmy!
Pobierz ich aktualne standardy i zobacz, czy pasuje do rachunku. Jeśli tak, to zobacz, jakie jest ich zobowiązanie do utrzymania tych zabezpieczeń i zgodności bezpieczeństwa aktualne. Włączenie go odnosi się również do twojego centrum administracyjnego. Spójrz tam, czy to Microsoft, czy ustawienia twojej nowej lub potencjalnej aplikacji. Zadaj sobie pytanie, co tam jest, co możesz włączyć, aby utrzymać rzeczy jeszcze bezpieczniejsze i bardziej bezpieczne?
Mówimy tak wiele o bezpieczeństwie danych klienta, i potrzeb klienta, często zapominamy o potrzebach firmy, lub siebie dla tej sprawy. Wybór odpowiednich narzędzi robi różnicę, gdy cały zespół jest chory na Covid, lub masz członków zespołu, którzy przeszli do innej pracy.
Nawet jeśli jesteś tylko ty, ta centralizacja pozwala ci zrobić sobie przerwę i utrzymać styl życia, który chciałbyś mieć teraz. Odpowiednie narzędzia pozwolą ci uzyskać pomoc, uzyskać ją szybko i skutecznie.
Ponownie, technologia pomoże, jeśli zostanie mądrze wykorzystana. Dla użytkowników na żywo, mogą podłączyć się do twojej matrycy, podnieść i iść, pełną parą do przodu.Pamiętaj, żekażdy potrzebuje czasem pomocy. Każdy chce czuć się bezpiecznie i pewnie, i to jest w porządku, aby zapytać. Dobrze jest też otrzymać pomoc, ale co nie jest w porządku, to nie być na nią gotowym.
Canopy to coś więcej niż tylko oparty na chmurze pakiet do zarządzania praktyką księgową. Oferujemy zarządzanie klientami, dokumentami, przepływem pracy, czasem, rozliczeniami, pocztą elektroniczną i personelem. To wszystkie krytyczne funkcje Twojej firmy w jednej, bezproblemowej platformie.Zarządzanie klientami daje Ci jedno miejsce do komunikacji z klientami, zapisów i interakcji - w tym globalną skrzynkę odbiorczą, niestandardowy portal klienta i działania masowe.Zarządzanie dokumentami pozwala firmom przestać marnować czas (i cierpliwość) na uporanie się z gąszczem dokumentów. Możesz używać Canopy do przechowywania dokumentów, organizowania plików, pracy nad dokumentami (nie musisz już opuszczać Canopy, aby korzystać z Adobe Acrobat), udostępniania dokumentów, podpisu elektronicznego i wielu innych.Time & Billing umożliwia firmom fakturowanie i przyjmowanie płatności w jednym miejscu. Dzięki najsilniejszej w branży integracji z QBO, oznacza to brak konieczności zmiany systemu i podwójnego wprowadzania danych. (Czy możemy otrzymać Alleluja?)Workflow pomaga zarządzać projektami, procesami i wydajnością, dzięki czemu Twoja firma może zrobić więcej. Zarządzaj wydajnością, projektami i zadaniami za pomocą własnych widoków i filtrów. I nie zapomnij wykorzystać nowych i ulepszonych funkcji automatyzacji przepływu pracy w Canopy, aby pomóc zredukować obciążenie umysłowe związane z konfiguracją i zarządzaniem pracą.Czy nadszedł czas, aby uwolnić swoją firmę? Wypróbuj Canopy za darmo przez 30 dni. |