Dzięki nowym możliwościom Engagement Organizer, klienci mogą teraz łatwo przesyłać dokumenty do bezpiecznego portalu w terminie wymaganym przez audytora. Firmy mogą przesyłać szablony lub dokumenty, które ich klienci muszą wypełnić i korzystać z narzędzi, które ułatwiają dialog zwrotny w przypadku pytań i uwag.
Nowe funkcje Engagement Organizer obejmują:
- Aplikacja do zarządzania tożsamością. Bezpieczna metoda umożliwiająca użytkownikom z firm i klientów skonfigurowanie informacji profilowych używanych do bezpiecznej identyfikacji użytkownika podczas uwierzytelniania w programie Engagement Organizer.
- Nowy proces logowania. Pracownicy firmy muszą teraz podać numer konta CCH firmy podczas logowania się do programu Engagement Organizer, a wiadomości e-mail wysyłane z programu Engagement Organizer do użytkowników będących klientami zawierają nowe łącze URL z unikatowym identyfikatorem logowania.
- Data zakończenia retencji. Dla każdego organizatora można teraz ustawić datę zakończenia przechowywania w oparciu o zasady przechowywania plików obowiązujące w firmie. Użytkownicy mogą wyszukiwać organizatorów na podstawie daty zakończenia przechowywania, aby zlokalizować organizatorów, których usunięcie powinno być rozważane.
- Współpraca w chmurze. Pracownicy firmy mogą szybko i łatwo żądać i udostępniać informacje klientom z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
- Śledzenie żądań dokumentów. Audytorzy i klienci mogą łatwo śledzić wszystkie żądane dokumenty przez cały czas trwania zlecenia.
- Automatyczne powiadomienia. Personel otrzymuje automatyczne powiadomienia, gdy organizator jest gotowy dla klienta, gdy zmiany są wprowadzane przez audytora lub klienta oraz gdy żądania są zaległe i zbliża się termin płatności.