Deanna C. White

W ciągu ponad czterdziestu lat działalności firmy Paychex z siedzibą w Rochester, w stanie Nowy Jork, jej misją było dostarczanie doskonałych rozwiązań w zakresie outsourcingu płac, zasobów ludzkich i świadczeń dla trzonu amerykańskiej gospodarki - małych i średnich przedsiębiorstw.

Jako dostawca płac dla AICPA, Paychex stworzył również ścisłe więzi ze społecznością księgowych.

Nie jest więc zaskoczeniem, że najnowszy wysiłek Paychex, nowa strona BuildMyBiz.com, ma na celu pomóc początkującym przedsiębiorcom i księgowym, którzy ich obsługują, w rozpoczęciu działalności na właściwej stopie. BuildMyBiz zapewnia narzędzia i zasoby niezbędne do uruchomienia, rozwoju i zarządzania firmą.

"Dzięki naszemu silnemu partnerstwu ze środowiskiem księgowych, zdaliśmy sobie sprawę, że korzystne dla nas wszystkich będzie zapewnienie zasobów, które pomogą księgowym lepiej służyć swoim klientom, którzy myślą o rozpoczęciu nowego biznesu lub są na wczesnym etapie jego rozwoju", powiedział Andrew Childs, wiceprezes Paychex ds. marketingu. "Wiedzieliśmy, że pomoże to nam wszystkim poznać się na wcześniejszym etapie procesu".

Według Childsa, BuildMyBiz zapewnia dwa rodzaje usług dla początkujących właścicieli firm: (1) zasoby w postaci białych ksiąg i artykułów na tematy takie jak tworzenie biznesplanu, zrozumienie marketingu i rozwój produktu oraz (2) narzędzia takie jak kalkulatory, estymatory oraz strona BuildMyBiz na Facebooku i konta na Twitterze, aby pomóc właścicielom firm wprowadzić swoje plany w życie.

Niektóre z tych interaktywnych narzędzi są dostarczane przez Paychex poprzez partnerstwo z Biz2Credit; Standard Register; oraz wiodącego twórcę rozwiązań do zarządzania biznesem, Palo Alto Software. Strona dostarcza również treści ze strony internetowej U.S. Small Business Administration.

"Podobnie jak my, społeczność księgowych ma interes w sukcesie swoich klientów", powiedział Childs. "Zapytaliśmy społeczność księgowych, co ich zdaniem pomogłoby ich klientom odnieść sukces. Zasadniczo, chcieli być w stanie skierować swoich klientów do zasobu, który zapewniałby podstawowe porady biznesowe w cztery oczy."

Niektóre z najbardziej popularnych tematów, które księgowi chcieli umieścić na stronie, obejmowały komentarze ekspertów tematycznych na temat takich kwestii, jak jak zatrudnić i zatrzymać pracowników, jak czytać bilans i jak zrozumieć zysk a przepływy pieniężne.

Inne tematy, które księgowi chcieli skierować do swoich klientów to jak zabezpieczyć federalny numer identyfikacyjny, jak zbudować stronę internetową oraz kwestie zgodności.

Jednak jednym z najcenniejszych aspektów strony, powiedział Childs, jest interakcja jeden na jeden właścicieli małych firm otrzymują z ich kolegów przedsiębiorców za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak strona BuildMyBiz Facebook i konto Twitter lub po prostu logując się do zaoferowania opinii na stronie BuildMyBiz.

"Nasza strona ma obecnie 'budowniczych' [którzy] mają możliwość pozostawiania komentarzy, dzięki czemu mogą prowadzić ciągły dialog poprzez swoje posty na stronie", powiedział Childs. "Ludzie mogą również dzielić się artykułami i narzędziami z własną siecią, więc jeśli [księgowi widzą] artykuł, który uważają, że byłby ważny dla ich klientów, mogą wysłać go e-mailem lub wysłać do swojej bazy klientów za pośrednictwem Facebooka lub Twittera".

Ostatecznie, Childs powiedział, w tej trudnej gospodarce, to jest krytyczne, aby zapewnić właścicielom małych firm z jak wielu zasobów, jak to możliwe, aby skorzystać z amerykańskiej gospodarki na całość.

"Uważamy, że przez lata, częściowo z powodu regulacji na różnych poziomach, a częściowo z powodu obecnego klimatu gospodarczego, stało się coraz bardziej skomplikowane, aby rozpocząć działalność gospodarczą i odnieść w niej sukces", powiedział Childs. "Chcemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić kompleksową obsługę, aby pomóc nowym właścicielom firm w ich starcie".

Paychex, Inc. świadczy usługi outsourcingu płac, zasobów ludzkich i świadczeń dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Firma została założona w 1971 roku przez B. Thomasa Golisano z zaledwie 3 000 dolarów i dobrym pomysłem - aby uczynić outsourcing płac łatwym i przystępnym dla małych firm. Od tych początków z jednym pracownikiem, Paychex ma obecnie ponad 12 000 pracowników obsługujących ponad pół miliona małych i średnich firm w całym kraju.

Z ponad 100 biurami w całym kraju, Paychex osiągnął 2,1 miliarda dolarów przychodu w roku podatkowym 2011. Firma oferuje stale rosnącą gamę produktów i usług z zakresu płac i zasobów ludzkich, które pomagają klientom robić to, co robią najlepiej - prowadzić swoje firmy. Dzięki szerokiej gamie usług - w tym przetwarzaniu płac, usługom emerytalnym, ubezpieczeniom i w pełni outsourcowanym rozwiązaniom w zakresie zasobów ludzkich - Paychex dostosowuje swoją ofertę do działalności klienta, niezależnie od tego, czy jest ona mała czy duża, prosta czy złożona.

Więcej informacji można znaleźć na stronie BuildMyBiz.com.

Powiązane artykuły:

  • Program partnerski AICPA z Paychex przedłużony do 2011 r.
  • Paychex uruchamia nową usługę ulg podatkowych dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • Dziesięć rzeczy do przemyślenia przed zaoferowaniem klientom usług płacowych