Niedawno napisałem artykuł o tym, jak wdrożyć lekcje konferencyjne, by dokonać trwałej zmiany. Jeśli jeszcze go nie czytałeś, zachęcam Cię do tego, ponieważ ten artykuł jest nieco związany z tamtą treścią.

Firmy CPA są zalewane dużą ilością ofert technologicznych niemal codziennie. Czy jest to nowe rozwiązanie do zarządzania praktyką, narzędzie do automatyzacji płac, czy też oparte na chmurze rozwiązanie do bilansu próbnego, istnieje tak wiele obszarów praktyki, których dotyka technologia. Może to być również technologia dla niszowego obszaru usług, w którym to przypadku może być kilka ofert dla Twojej firmy do rozważenia. Wszystko to może być przytłaczające, a myśl o zabawie z wieloma demonstracjami i sprzedawcami prawdopodobnie wystarczy, aby całkowicie zrezygnować.

Mam jednak nadzieję, że w końcu ten artykuł sprawi, że poczujesz, że możesz skutecznie przyjmować informacje i badać nowe technologie w sposób, który pomoże Ci podjąć kroki naprzód, zamiast czuć, że Twoja firma jest w ciągłym stanie przeciążenia informacyjnego.

Dlaczego to ma znaczenie

To prawda, że w branży jest więcej technologii niż kiedykolwiek wcześniej, ale potrzeby są również większe niż kiedykolwiek. Przy gorączce problemów z przepustowością, większych potrzebach klientów niż kiedykolwiek, mniejszej liczbie przybywających specjalistów i niektórych naprawdę przestarzałych zadaniach, które CPA nadal wykonują, technologia jest najważniejszą rzeczą, w jaką firma może zainwestować.

Jeśli naprawdę masz nadzieję, że rozwijać swoją firmę w zdrowy sposób, jak można obsługiwać tę pracę będzie kluczem. Twój przepływ pracy musi być wydajny, więc twój personel nie jest ograniczony przez zadania, które mają kilka lub żadnych narzędzi do wykonania.

Określenie właściwej technologii

Znasz potrzeby swojej firmy lepiej niż ktokolwiek inny. Jakie problemy musisz rozwiązać? I, co ważniejsze, jak ustalasz priorytety tych punktów? Zapytałem Terri Edmonds, dyrektor ds. sprzedaży w Once Accounting, która pracuje z firmami CPA od ponad dziesięciu lat, jak powiedziałaby firmie, aby określiła, na jakie technologie powinna zwrócić uwagę. Z jej perspektywy, najważniejsza jest standaryzacja.

"Kluczem jest standaryzacja przepływu pracy w ramach praktyki, [mieć] standardowy sposób robienia projektów klientów pomaga usprawnić na co dzień, i zmniejszyć chaos, gdy jest nagły wypadek, jak pandemia lub ktoś opuszcza firmę. Standaryzacja pozwala ci nie przegapić niczego dla twoich klientów."

To prawda. Byłem świadkiem korzyści płynących ze standaryzacji w firmach mojego własnego ojca i praktykach w całym kraju, które przestały robić rzeczy na różne sposoby i zaczęły robić rzeczy "po swojemu". Korzyści z budowania standardowego procesu są takie, że niektóre z twoich punktów bólowych w pojemności i wydajności dostać rozwiązany prawie jako produkty uboczne, a masz do zadawania ważniejszych pytań, które pozwolą Twojej firmie rosnąć. Jeśli chodzi o technologię, "standaryzacja" może oznaczać wiele rzeczy. Może to być użycie tego samego oprogramowania księgowego dla wszystkich klientów. To może iść głębiej niż to, obejmujące standaryzację pozycji planu kont dla wszystkich tych klientów, a jeśli robisz więcej CAS, zapewniając te same narzędzia księgowe do wszystkich klientów.

Pytanie, które moim zdaniem należy sobie zadać, to: "Czy przyniesie to korzyść większości/wszystkim moim klientom?". To nie znaczy, że musi być rozwijany przez każdego indywidualnego klienta dzień pierwszy, ale że ma długoterminową propozycję wartości, która może wpłynąć na wszystkich klientów. To również pomaga budować rozwiązanie w ramach praktyki i pozwala mu rosnąć bardziej organicznie.

Inne pytanie, które powinieneś zadać, to: "Czy to pomoże mi dobrze służyć wszystkim moim klientom?". Chociaż możesz mieć różnych klientów, którzy otrzymują różne poziomy usług, technologia, którą wybrałeś, nadal będzie miała wpływ na to, jak pracujesz z klientem niezależnie od tego.

Słuchaj właściwych głosów

Jestem stale zalewany możliwościami reklamowymi dla nas, aby wymienić naszą technologię. Wyzwanie polega na wyborze właściwych miejsc, tych, na które nasz rynek zwraca uwagę. Wyzwanie dla firm jest inny: Kiedy próbujesz określić, jakim rozwiązaniom technologicznym się przyjrzeć, ważne jest, aby mieć listę głosów, którym ufasz. Prawdopodobnie jesteś również sceptyczny wobec reklam, a próba zrozumienia, czy produkt jest przedstawiany tylko dlatego, że zapłacono za jego obecność, czy jest to produkt, który rzeczywiście ma znaczenie, może być trudna do określenia.

Jako sprzedawca, mogę również powiedzieć, że istnieje wiele osób z platform lub publikacji lub sprzedawców, którzy nie robią winda lustracji produktu, aby określić, czy będzie skutecznie służyć ich rynku. Oto kilka miejsc i osób, które moim zdaniem dają solidne rekomendacje, które zostały ocenione. To nie jest w żadnym wypadku wyczerpująca lista, ale tylko grupa ludzi, z którymi pracowałem lub współdziałałem, którzy wykonują pracę, aby zapewnić, że rozumieją potężną technologię dla branży księgowej. Niezależnie od tego, czy aktywnie szukasz nowych technologii, czy po prostu masz otwarte oczy, śmiało łącz się z nimi w mediach społecznościowych.

Polecam zwrócić uwagę na następujące:

Randy Johnston

Randy jest jedną z najlepiej skomunikowanych osób, jakie kiedykolwiek spotkasz. Prowadzi również kompleksowy podcast ze swoim partnerem Brianem Tankersleyem, który jest CPA, o nazwie Technology Lab. Randy wykonuje kawał dobrej roboty, aby zrozumieć technologie i ciężko pracuje, aby polecić właściwe rzeczy, które pomogą zaspokoić rzeczywiste potrzeby klientów. Konsultuje się również z firmami CPA i warto z nim współpracować, jeśli szukasz wzrostu swojej praktyki.

Podcast: https://www.cpapracticeadvisor.com/resource/podcast/

Jason Staats

Jason jest odnoszącym sukcesy praktykiem z siedzibą w Oregonie. W swoim wolnym czasie wysyła jeden z najbardziej kompleksowych i spójnych biuletynów technicznych w branży. Zazwyczaj zawiera on sponsorów, ale pracując z nim bezpośrednio, wiem, że są to nie tylko dobrze sprawdzone, ale produkty, w których on sam widzi wartość. Biuletyn jest bogaty w zasoby i wykonał za Ciebie sporo ciężkiej pracy w zakresie badań. Jason dostarcza również dobrych komentarzy na temat aktualnego stanu branży i warto go śledzić nie tylko za pośrednictwem newslettera, ale również na Twitterze.

Newsletter: http://subscribe.jason.cpa/

Twitter: https://twitter.com/JStaatsCPA

#TaxTwitter

Zostałem powalony przez społeczność #TaxTwitter. Ludzie, którzy uczestniczą w tym "kanale" to praktycy szukający porad, a w rozmowach jest zazwyczaj dużo techniki od rzeczywistych użytkowników. Jest tam również wiele humoru, który może pomóc złagodzić niektóre z trudów sezonu.

Pisarze

Jeśli widzisz pisarzy, takich jak ja, którzy pracują dla dostawców, to zazwyczaj jest dobry kawałek lustracji, że dzieje się nie tylko z tym pisarzem, ale firma, którą reprezentują. Zanim nasz zespół został dopuszczony do publikacji, odbyliśmy wiele spotkań na temat tego, jak chcemy służyć całemu rynkowi. I wiem, że nie jesteśmy jedynymi, którzy to robili. Więc autorzy, zarówno praktycy, jak i sprzedawcy, będą mieli solidne rekomendacje i całkiem rozległą wiedzę o krajobrazie. A wiele publikacji, takich jak AccountingWEB, dobrze weryfikuje swoich ekspertów i zapewnia, że publikuje tylko zaufane głosy.

Konsultanci/sieci zawodowe

  • Will Hill Consulting: Will miał długą karierę w Thomson Reuters i niedawno pivoted do prywatnych konsultacji dla firm CPA. Ma dogłębną wiedzę na temat przestrzeni technologicznej i może pomóc firmom nawigować zmiany w znaczący sposób.
  • Randy Johnston: Patrz wyżej
  • Geni Whitehouse: Geni jest praktykiem, który prowadzi również Impactful Advisor, czyli grupę, która pomaga praktykom rozwijać się w ich zestawie umiejętności doradczych. Z jej doświadczeniem wiąże się bogata wiedza na temat krajobrazu technologicznego w księgowości.
  • Sieci: BDO Alliance, RSM, Boomer Consulting i wiele innych organizacji posiada mnóstwo zasobów i dostawców, którzy są dokładnie sprawdzani, aby zapewnić, że skutecznie służą swoim firmom klienckim.

Bądź konsekwentny

Firmy, które z powodzeniem poruszają się w hałaśliwym krajobrazie technologicznym, mają spójne systemy oceny zarówno obecnych, jak i nowych technologii. Duże firmy zazwyczaj mają pracowników lub całe zespoły dedykowane do innowacji, ale jeśli jesteś mniejszą firmą, nie oznacza to, że nie możesz wdrożyć niektórych z tych samych strategii. Zaplanuj czas raz na miesiąc lub raz na kwartał, aby przejrzeć swój obecny stos technologiczny i zademonstrować nowe narzędzia, a jeśli przechodzisz przez pewne aleje dla demówek, możesz być w stanie złapać trochę CPE, zbyt. Jeśli jesteś właścicielem firmy, mając członków swojego zespołu przejąć inicjatywę na to może być pomocne, ponieważ mogą one znaleźć coś, co rozwiązuje problem, który był nieświadomy, że twój personel był napotykając.

A demonstracja nowych technologii nie oznacza, że ciągle je wdrażasz - budowanie harmonogramów i celów, w jaki sposób ty i twoja firma wykorzystuje technologię może pomóc w ustaleniu priorytetów wdrażania nowych technologii lub dalszego inwestowania w technologię, z której obecnie korzystasz.

Sukces z dostawcami

Wykorzystanie technologii nie oznacza, że ciągle wdrażasz nowe oprogramowanie. Niedawno zapytałem jednego z naszych pierwszych klientów, jak moglibyśmy pomóc jego firmie poza wykorzystaniem naszego produktu. Partner zauważył, że miał rozwiązanie do zarządzania praktyką, którego nie kochał, ale było to jedno z największych rozwiązań do zarządzania praktyką na rynku. Nie zapytał: "Jaki jest twój preferowany partner do zarządzania praktyką?" ani nic takiego. Zamiast tego zapytał, czy znam kogoś, kto mógłby pomóc nam lepiej wykorzystać to rozwiązanie. I cc'd go w e-mailu z kimś, kogo znałem w ciągu godziny.

Zauważył, że nasza firma, jako sprzedawca, który często uczestniczy w konferencjach i wydarzeniach, ma o wiele więcej połączeń z innymi sprzedawcami i ludźmi w przestrzeni i może pomóc mu w nawigacji innych zmian. I to jest prawda o większości dostawców w tej przestrzeni. Niezależnie od tego, czy pracują w płacach, ERP, hosting, workflow lub middleware, twoi dostawcy są dobrze podłączeni ludzie, którzy mogą pomóc Ci odnieść sukces, nie tylko z ich własnego produktu, ale innych.

Moją rolą jest pomóc księgowym odnieść sukces z Once Accounting i pomóc księgowym prowadzić udany biznes. Jeśli mogę wykorzystać moją sieć i wiedzę, aby to zrobić, z przyjemnością to zrobię.

Dowiedz się więcej o tym, jak odnieść sukces w pracy z dostawcami, słuchając Tech Pulse Live Digital Webinar "Jak skutecznie współpracować z dostawcami" w najbliższy czwartek, 11 sierpnia, o godzinie 13:00 EST.