Wraz z postępem w technologii i usługach specyficznych dla księgowych, posiadanie modelu usług płacowych dla Twojej firmy stało się oczywistością.

Nie chodzi już o to, "Czy oferować listę płac, czy nie?". To jest, "Dlaczego nie oba?". Jeśli myślałeś: "Lista płac nie jest dla mojej firmy", mogłeś mieć rację... w przeszłości. Ale tak już nie jest.

Porozmawiajmy o kilku powszechnych błędnych przekonaniach, które powodują, że firmy unikają usług płacowych w dzisiejszych czasach.

1. Technologia jest skomplikowana

Kilka lat temu, to stwierdzenie było prawdziwe. Firmy nie tylko musiały zainwestować w odpowiednią technologię do przetwarzania listy płac, ale były również zobowiązane do utrzymania tej technologii aktualizowane - najczęściej poprzez ręczny proces instalacji - aby być na bieżąco z wielu stanowych i lokalnych zasad podatkowych i przepisów.

Dzięki aplikacjom opartym na chmurze, takim jak RUN Powered by ADP® Payroll for Partners (RUN for Partners), minęły czasy ręcznych instalacji. Dzisiejsze produkty zapewniają bezproblemowe, zakulisowe aktualizacje, aby Twoja firma była na bieżąco ze skomplikowanymi przepisami podatkowymi. RUN for Partners to nie tylko spokój ducha, ale również oszczędność czasu.

2. Nie ma w tym żadnej wartości

Jeśli Twoja firma całkowicie zleca naliczanie płac na zewnątrz, to stwierdzenie może być prawdziwe. Jednakże, lista płac jest jednym z najbardziej wartościowych segmentów biznesu, jakie Twoja firma może zapewnić. Oto jak lista płac tworzy tę wartość dla Twojej firmy...

Listy płac są zazwyczaj przetwarzane co dwa tygodnie. To równa się dwóm interakcjom w miesiącu z klientami (stąd "lepki" czynnik), co daje Ci możliwość wprowadzenia klientów do większej ilości Twoich usług. To prowadzi do większych przychodów (witaj tam, MRR-miesięczny powtarzający się przychód), co zwiększa wartość Twojej firmy. I to wszystko będzie ogromny punkt sprzedaży w dół linii, gdy nadszedł czas, aby zaplanować swoją strategię wyjścia.

3. Wymagania dotyczące przetwarzania są zbyt intensywne

To było kiedyś, że w celu przetwarzania listy płac, firma potrzebuje kogoś na personel, który był nie tylko technicznie kompetentny ze skomplikowanym oprogramowaniem, ale który miał również wiedzę na temat płac i prawa podatkowego płac. Dodatkowo, firmy musiały być pewne, że mają pełny personel na sezon podatkowy ... i na ciężką całoroczną pracę wymaganą dla płac (np. kwartalne podatki od wynagrodzeń, wypełnianie W-2, itp.)

Z dzisiejszymi rozwiązaniami płacowymi, ciężka praca jest zdjęta z talerza firmy. Lista płac jest zautomatyzowana, masz wiele elastycznych opcji płatności, a wypełnianie i zgodność podatkowa są wbudowanymi standardowymi funkcjami. Co najlepsze, funkcje te są zazwyczaj dostępne 24/7 poprzez proste w użyciu platformy oparte na przeglądarce z całodobowym wsparciem.

Cztery opcje oferowania listy płac

Jak już wcześniej wspomniano, firmy miały dwie opcje obsługi listy płac: robić to samemu lub zlecić to na zewnątrz. Dziś firmy mają do wyboru kilka modeli, a oto jak wygląda każdy z nich.

1. Model outsourcingowy. W tym tradycyjnym modelu, firma całkowicie zleca obsługę płac zewnętrznemu dostawcy. Łatwe, ale firma traci na wartości i powtarzających się przychodów z przetwarzania listy płac. Ponadto, gdy będziesz gotowy do sprzedaży firmy, stracisz korzyści z cennego składnika płacowego.

2. Model in-house. W tym powszechnym modelu, firmy obsługują wszystkie aspekty płac bezpośrednio. Oznacza to, że firma zachowuje pełną kontrolę nad procesem, zakupiła potrzebną technologię i zarządza wszystkimi zadaniami płacowymi całkowicie w domu - od przetwarzania listy płac i drukowania czeków do obsługi bezpośrednich depozytów, wypełniania W-2 i przetwarzania kwartalnych podatków od wynagrodzeń.

Wyzwaniem jest tutaj potrzeba wykwalifikowanego personelu, który mógłby podjąć się intensywnej pracy w okresach szczytowych. Choć jest to wykonalne, wymaga to od pracowników dużego wysiłku... i stwarza pole do popełniania błędów ludzkich.

3. Model hybrydowy. Ten model łączy w sobie zarówno model wewnętrzny jak i zewnętrzny, ale z lepszymi korzyściami dla firmy dzięki postępowi w technologii. Kiedy firma pracuje z technologią taką jak Accountant Connect i/lub RUN for Partners, platforma wykonuje pracę za kulisami - ale firma pozostaje twarzą przetwarzania płac. Nawet jeśli zdecydujesz się na outsourcing listy płac dla niektórych klientów, firmy takie jak ADP® oferują kuszący program motywacyjny dla tych poleconych.

W modelu hybrydowym nie musisz się martwić o zawiłości płac - wiele lokalnych i stanowych przepisów podatkowych, zeznania podatkowe, bezpośrednie wpłaty, wypełnianie W-2. Zamiast tego możesz skupić się na budowaniu wartości płac dla Twojej firmy.

4. Model holistyczny. Model holistyczny bierze model hybrydowy i dodaje więcej komponentów zarządzania kapitałem ludzkim, takich jak czas i obecność, 401(k) i odszkodowania pracownicze (oprócz listy płac).

Model holistyczny pozwala Twojej firmie na rozszerzenie usług i zaspokojenie potrzeb klientów, przy jednoczesnym wykorzystaniu wielu zintegrowanych aplikacji - i wykładniczo zwiększa wartość Twojej firmy.

Wybór najlepszego modelu dla Twojej nowoczesnej firmy

A więc, który z czterech modeli płacowych będzie najlepszy dla Twojej firmy? Aby pomóc firmom w podjęciu właściwej decyzji, w mojej praktyce doradzamy naszym członkom, aby pamiętali o dwóch głównych trendach, które obecnie wpływają na branżę: szybki wzrost wyzwań kadrowych i stale rosnąca złożoność płac.

W jaki sposób firmy radzą sobie z tymi trendami, które prawdopodobnie będą nadal rosły? Poprzez automatyzację rutynowych zadań. Ze względu na swoją powtarzalną naturę, lista płac jest idealnym kandydatem do automatyzacji.

Zamiast wybierać pomiędzy oferowaniem lub nieoferowaniem listy płac, połącz najlepsze z obu światów w modelu hybrydowym lub holistycznym. Pozostaw powtarzające się zadania związane z płacami platformie, a sam odzyskaj swój czas, korzystając z usprawnionego, solidnego i przyjaznego dla użytkownika oprogramowania opartego na chmurze. Pozwoli Ci to poświęcić swój cenny czas na tworzenie dodatkowych ofert usług i zwiększenie wartości Twojej firmy.

ADP® współpracuje z myślącymi przyszłościowo księgowymi, którzy cenią sobie bycie kluczowymi dla sukcesu swoich klientów. Oferujemy najbardziej elastyczne modele partnerskie, zasilane szybkim i łatwym wglądem w najbardziej kompletny zestaw rozwiązań z zakresu płac, kadr i świadczeń - wszystko to wsparte dedykowanym wsparciem ekspertów. Nasze szkolenie Accountant ConnectSM Kurs Certyfikacyjny zapewnia dogłębną wiedzę na temat narzędzi i zasobów w Accountant Connect, aby pomóc zmodernizować proces płacowy, poprawić wydajność firmy i wzmocnić usługi doradcze.
Dowiedz się więcej