Pracownicy AccountingWEB

Niewielu czytelników uważa, że zarządzanie czasem jest ich mocną stroną - zdecydowana większość respondentów ostatniego badania - 87,3 procent - twierdzi, że jest w tym albo "w porządku, ale nie rewelacyjnie", albo "przydałaby się jakaś poprawa".

Nic dziwnego. Z sezonem podatkowym w pełni, większość księgowych czuje napięcie związane ze zbyt dużą ilością pracy i zbyt małą ilością czasu. Tylko 5,6 procent respondentów badania twierdzi, że jest "bombą", jeśli chodzi o zarządzanie czasem, a 7 procent twierdzi, że "potrzebuję pomocy".

Gdy tych ludzi zapytano, jakiego oprogramowania używają, najpopularniejsze były ProSystem fx Practice Management firmy CCH i Thomson Reuter's Practice CS. Inni powiedzieli, że używają arkuszy czasu w QuickBooks online, Excel, Deltek Vision, National Advisor Network (NAN) Practice Manager, PeopleSoft by Oracle, CPA/MIS i Star Business Solutions.

Dla Jackson Hewitt, początek lutego jest bardzo pracowity. Firma przygotowująca podatki kieruje się do pracujących podatników, którzy chcą szybko otrzymać zwrot podatku. "Nazywamy te dwa następne tygodnie naszymi szczytowymi tygodniami", powiedziała Mary Woodford, właścicielka franczyzy dwunastu lokalizacji Jackson Hewitt w Volusia i Flagler County na Florydzie. Powiedziała Daytona Beach News-Journal, że podatnicy przychodzą ze swoimi formularzami W-2 wciąż w kopertach, tak jakby sprawdzili skrzynkę pocztową i natychmiast pojechali do biura.

Porady dotyczące zarządzania czasem są łatwe do zdobycia. Rozważ te, które zostały opracowane przez założycieli Buttoned Up, firmy zajmującej się pomaganiem zestresowanym kobietom w organizacji: delegowanie zadań, dzielenie dużych zadań na mniejsze, koncentrowanie się na jednej rzeczy na raz, i tak dalej. Pamiętaj, że nic nie idzie zgodnie z planem, więc dobrzy menedżerowie czasu wbudowują w dzień czas na radzenie sobie z niespodziewanymi sytuacjami. Konsekwentnie",daj sobie przerwę" znajduje się na liście porad dotyczących zarządzania czasem. Każdy potrzebuje czasu, aby naładować swoje baterie.

Dla niektórych doradców podatkowych, najlepszą wiadomością dotyczącą zarządzania czasem w tym roku jest: Termin składania dokumentów to 17 kwietnia, a nie jak zwykle 15 kwietnia.

Powiązane artykuły:

  • Get More Done by Doing Less
  • Porady dotyczące zarządzania czasem