Gail Perry, redaktor naczelny

Peachtree, MAS, Accpac, Timberline i inne, które staną się znane jako Sage.

Dyrektor generalnySage North America Pascal Houillon wygłosił w poniedziałek przemówienie przewodnie do partnerów Sage, którzy zebrali się na konferencji Sage Summit w National Harbor, MD, i opisał wizję rebrandingu, która będzie rozwijana przez następne 18 miesięcy. "Będziemy porzucać używanie nazw marek produktów". Wiodące marki Sage to Peachtree, Timberline, Accpac i MAS, Simply Accounting oraz ACT!

Podczas gdy wielu z ponad 2000 partnerów Sage obecnych na konferencji wyraziło zaniepokojenie utratą znanych nazw marek, Houillon zapewnił uczestników, że rebranding będzie miał pozytywny efekt i ostrzegł, że brak rebrandingu będzie w rzeczywistości szkodliwy. "Tak długo, jak będziemy inwestować nasze emocje w marki produktów, nigdy nie będziemy silną marką". Houillon i inni dyrektorzy korporacyjni Sage, którzy dołączyli do CEO na scenie, wielokrotnie określali Sage w Ameryce Północnej jako "słabą markę", a Houillon przypomniał publiczności o sile pojedynczej marki w innych miejscach. "W Europie ludzie są dumni, że są kojarzeni z Sage".

Dennis Frahmann, wiceprezes wykonawczy ds. marketingu korporacyjnego w Sage North America, przyznał, że",Jest to bardzo emocjonalny temat. Wierzę, że każdy w tej sali podejdzie do mnie i powie, że postrzega Sage jako słabą markę w Ameryce Północnej". Opisał wyzwanie: Najpierw resellerzy Sage muszą wyjaśnić, kim jest Sage; dopiero potem mogą opisać, jak Sage zaspokoi potrzeby potencjalnych klientów. "To prawie tak, jakbyś musiał sprzedawać dwa razy".

Podczas gdy niektórzy członkowie publiczności wciąż krzywili się na koszt konieczności zmiany informacji na swoich stronach internetowych i podjęcia innych działań rebrandingowych, Frahmann rozwiał niektóre obawy wyjaśniając, że ogólna marka Sage będzie opłacalna w dłuższej perspektywie. Obecnie resellerzy ponoszą koszty marketingu produktów Sage. "W marketingu dla użytkownika jest ogromny koszt. Jeśli będziemy mieli silną markę, ludzie będą do nas przychodzić".

Sesja keynote zawierała również informacje o Sage Partner Marketing Platform, uruchomionej na początku tego roku dla ograniczonej grupy, a teraz dostępnej dla wszystkich partnerów. Tom Miller, kierownik kanału w Sage Business Solutions, wyjaśnił, że",Łączy się ona z naszym centrum zasobów marketingowych dla partnerów, pozwala przechwycić wszystkie aktualne treści, wykorzystać je jako element e-marketingu lub wypełnić treścią swoją stronę internetową." Platforma umożliwia również partnerom wykorzystanie mediów społecznościowych do marketingu. Miller opisał sukces grupy testowej w zakresie kontaktów i generowania leadów. Z 77.119 e-maili wysłanych przez grupę 150 partnerów, było 5.079 kliknięć i 144 prośby o dodatkowe informacje. Ci, którzy użyli paneli internetowych do wypełnienia swojej strony internetowej, otrzymali 35 000 wizyt na panelach internetowych.

Miller opisał również wysiłki Sage w ramach programu "Firma przyszłości". Sage współpracuje z autorem i współzałożycielem Instytutu VeraSage Ronem Bakerem, aby promować zmianę z modelu ekonomicznego opartego na usługach na model ekonomiczny oparty na wiedzy, ucząc się jak "zaspokoić potrzeby nowego klienta: sposób w jaki chce kupować, sposób w jaki chce być obsługiwany". Miller opisał warsztaty Sage's Web Strategy, dwudniowe programy zaprojektowane tak, aby pomóc partnerom zająć się kwestiami Firm Przyszłości w połączeniu z ich konkretnym modelem biznesowym i opracować plan przejścia.

Houillon zakończył mówiąc partnerom, aby",Bądźcie dumni z marki Sage. Aby odnieść sukces, musimy przyspieszyć trend wzrostu, zbudować silną markę Sage, wykorzystać drogę do rozwiązań online i połączonych usług oraz udoskonalić nasz model biznesowy."


Pascal Houillon, CEO, Sage North America
Panel Sage Keynote Speaker (L-R)Rich Karlgaard, Wydawca, Forbes
Himanshu Palsule, Wiceprezes, Strategia, Sage North America
Lisa Codispoti, Chief People Officer, Sage North America
Tom Miller, Channel Management, Sage Business Solutions
Dennis Frahmann, Wiceprezes, Corporate Marketing, Sage North America
Pascal Houillon, CEO Sage North America