David H. Ringstrom, CPA
Od 31 maja 2011 r. firma Intuit nie będzie już świadczyć pomocy technicznej na żywo ani usług dodatkowych dla wersji 2008 programów QuickBooks Pro, Premier i Simple Start. Nie dotyczy to osób korzystających z wersji 2009, 2010 lub 2011 tych produktów. Intuit zaznacza, że jeśli użytkownik nie potrzebuje wsparcia technicznego ani żadnych usług dodatkowych, może kontynuować korzystanie z QuickBooks 2008 tak długo, jak zechce. Dotyczy to takich usług dodatkowych, jak listy płac, przetwarzanie kart kredytowych, płacenie rachunków, bankowość internetowa, poczta elektroniczna, niektóre produkty innych firm i inne usługi.
Ukryty wzrost cen dotyczy wszystkich, którzy korzystali z programu QuickBooks z maksymalnie pięcioma jednoczesnymi użytkownikami. QuickBooks Pro 2011 pozwala na pracę tylko trzem użytkownikom jednocześnie, w porównaniu z poprzednim limitem pięciu. Jeśli potrzebujesz czterech lub pięciu użytkowników, będziesz musiał uaktualnić QuickBooks Premier 2011.
QuickBooks Premier 2011 nadal pozwala na pracę do pięciu użytkowników, ale nie można kupić licencji dla pięciu użytkowników, jak to było możliwe w przeszłości. Zamiast tego należy zakupić kombinację pakietów dla jednego, dwóch lub trzech użytkowników, aby dostosować się do liczby potrzebnych użytkowników.
Każdy, kto potrzebuje sześciu lub więcej użytkowników, musi dokonać aktualizacji do wersji QuickBooks Enterprise Solutions 11.0. Dla użytkowników przechodzących z wcześniejszej wersji programu QuickBooks na produkt Enterprise Solutions dostępne są rabaty.
Aby dowiedzieć się więcej o cenach aktualizacji dla wersji 2011 Pro i Premier, należy odwiedzić stronę www.quickbooks.com i wyszukać łącze Aktualizacja. Ceny wersji 11.0 QuickBooks Enterprise Solutions są dostępne na stronie http://enterprisesuite.intuit.com.
Przeczytaj więcej artykułów autorstwa Davida Ringstroma.
O autorze:
David H. Ringstrom, CPA kieruje firmą Accounting Advisors, Inc. z siedzibą w Atlancie, zajmującą się doradztwem w zakresie oprogramowania i baz danych, świadczącą usługi szkoleniowe i konsultingowe na terenie całego kraju. Skontaktuj się z Davidem pod adresem [email protected] lub śledź go na Twitterze. David jest prelegentem na konferencjach dotyczących programu Microsoft Excel, a także prowadzi webcasty dla kilku dostawców usług CPE, w tym dla partnera CPE Link w AccountingWEB.